041 342 808
info@sita.si

Krepitev spomina, Obvladovanje stresa

MOŽGANSKA VITALNOST

SITA Jezikovne vsebine za KREPITEV SPOMINA, za »možgansko rekreacijo«, so »sinergija med medicino in andragogiko« in pomagajo ohranjati mladost in vitalnost uma.

Uporaba HARMONIZATORJA DIHANJA in metode SITA nam omogoča nastajanje novih možganskih povezav in izjemno vpliva na možgansko vitalnost in boljšo koncentracijo ter tako KREPI SPOMIN in prepreči pozabljanje (preventiva in rehabilitacija pri Alzheimerjevi demenci, pri motnjah pozornosti ADHD in koncentracije).
Demenca je najpogostejša nevrodegenerativna duševna bolezen v starosti.

Metoda Sita uporablja jezikovne vsebine, ki že vključujejo rabo kompleksnih stavkov, dialogov, postavljenih v pravi čas, sklon. Znanstvene raziskave so potrdile, da je del možganov, ki je za demenco najbolj ranljiv mogoče zelo okrepiti in jim pomaga učenje tujega jezika.
Urjenje spomina in vaje za razgibavanje možganov (možganska rekreacija) so enako pomembni kot razgibavanje telesa in zavirajo staranje. Naravni proces staranja možganov lahko zelo upočasnimo.

Učenje novih vsebin SITA v globokem budnem sproščenem stanju (merljivo alfa ali teta možgansko valovanje) in ritmična svetloba harmonizatorja dihanja sta osnova, da možgani izločajo nevrotropni faktor - beljakovino, ki omogoči ustvarjanje novih nevronskih poti. Spodbuja receptorje nevronov, ki pomagajo ohranjati delovanje možganskih celic na optimalni ravni. Omenjene receptorje aktivira beljakovina, imenovana nevrotropni dejavnik možganskega izvora (BDNF– ang. brain-derived neurotrophic factor), ki omogoča rast in diferenciacijo povezav ali sinaps, prek katerih poteka komunikacija med nevroni.

To pozitivno vpliva na nastajanje in življenjski cikel živčnih celic ter tako na hitrejšo regeneracijo, hkrati pa tudi izboljšuje učinkovitost delovanja nevronske mreže in s tem sposobnost mišljenja in pomnjenja. BDNF je ključen za oblikovanje dolgoročnega spomina. Spomin je ena možganskih funkcij, ki jo lahko z metodo SITA - možgansko rekreacijo izboljšamo in tudi lažje ohranjamo.

Urjenje spomina in vaje za razgibavanje možganov (možganska rekreacija) so enako pomembni kot razgibavanje telesa in zavirajo staranje. Naravni proces staranja možganov lahko zelo upočasnimo.

Raziskava prof. dr. Edgarda Reicha: »Stres je eden izmed sprožilcev za prve simptome demence. Očiten znak demence je izguba spomina, pri čemer je v začetni fazi prizadet predvsem kratkoročni spomin.«

https://www.youtube.com/watch?v=Yyuggrsadnc

OBVLADOVANJE STRESA

nagrade
Harmonizator dihanja na klinikah uporabljajo za zmanjšanje stresa in vzpostavitev koherentnega stanja, to je visoko učinkovitega psihosocialnega in fiziološkega stanja, v katerem živčni, srčno-žilni, hormonski in imunski sistem delujejo učinkovito in usklajeno. VEČ KOHERENCE - MANJ STRESA.

S srčno koherenco ODDIHAJMO STRES IN ZNOVA PREVZEMIMO NADZOR NAD SVOJIM ŽIVLJENJEM.

Ko z vadbo srčne koherence dosežemo ravnovesje, smo optimalno pripravljeni na kakršni koli izziv.

Metoda SITA in Harmonizator dihanja omogočata fiziološko in biološko ravnovesje kjer hormonski, živčni, vegetativni, srčno-žilni in imunski sistem delujejo učinkovito in usklajeno.
Srčna koherenca neposredno vpliva na čustvene možgane prek zavestnega dihanja. Posledica tega so hitrejši in natančnejši odzivi in boljše delovanje v stresnih okoliščinah, tako na  fizični, psihični in vedenjski ravni.
V osebnem in poslovnem življenju smo sposobni integrirati nove zadolžitve, spremeniti neučinkovita vedenja v učinkovito delo, strah oz. negotovost se počasi umika in nastane motivacija, ki dvigne energijo. Naučimo se nadzirati stres, tako na  fizični, psihični in vedenjski ravni.

Ob nesproščenosti lahko vidimo, kako se srce v trenutku odzove na naše čustveno stanje.

V SITA centru merimo in spremljamo interval med vsakim srčnim utripom. Ob stresu, tesnobi ali jezi postanejo spremembe med zaporednimi srčnimi utripi neredne ali kaotične in nimajo notranje strukture.

Ob pravilnem dihanju postanejo spremembe usklajene, koherentne.

V primeru, ko naš srčni ritem ni usklajen, naši možgani informacij ne morejo obravnavati učinkovito, kar pomeni, da nismo tako uspešni in učinkoviti, kot bi lahko bili.

Če je naš srčni ritem usklajen, možgani delujejo usklajeno s srcem in vsemi drugimi notranjimi organi.

To se pojavi zlasti pri:
- stresu in občutkih frustracij,
- strahu.

https://www.youtube.com/watch?v=oeF8LaDmcyw

Rezultat tega je največji možni izkoristek možganskega potenciala.